tisdag 27 juli 2010

Bloggtorka

Hej sötisar! <3

Hoppas er sommar har varit , är och blir helt underbar! Själv leker livet och jag står i butiken från morgon till kväll, det är så himla roligt. Jag har helt klart världens roligaste "jobb" (om man nu kan kalla något så roligt för jobb eller arbete) ?

Och i går kom våra helt ny designade produkter som ska vara med på årets FORMEX! Jag fick rysningar längs hela ryggraden, denna serien är helt klart den finaste vi haft. Nu är det lite mer "vintige" stil på hela serien! Och det känns EXTRA roligt att vi ska få eminent besök i vår monter denna gång. Nämligen så kommer Anette och Katarina som tillsammans gjort den underbara boken "Lantlig Charm" stå med oss i montern. Det ska bli så himla roligt att få ha dem i samma monter som oss.
Ni som kommer till FORMEX måste komma in till oss och säga hej, monter nummer är C08:58! <3

I dag fick jag för mig att jag bara måste göra om lite här hemma. Bjuder på lite bilder på det!

Massor med varma sommar kramar!
Anna



Boken man inte vill vara utan! <3

På ett hörn vid min mys plats!

I köket






Massor med roligheter från min farmor och farfar, även lådan är från deras förråd.




13 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Ditt hem skulle jag ge mycket för!=)
Underbart fint!

Kram
Adela

LantlivsAnette sa...

Hallo bruden !!!
Åhhh så roligt att du nämner oss och visar boken,jaa fy rackarns vad roligt det ska bli alltså..jag längtar sååå !!
Och bara att få se din monter, och de nya sakerna..wow !!
Sååå fint du har det hemma, man baxnar..
Ha dte gott så hörs vi igen snart
Kraaam Anette

Lavendeldockan sa...

Hej vännen.
Oj vad intressant det låter med nya varor,det ser vi framemot och få se hihi.
Du visar så himla vackra bilder från ditt hem, du har då verkligen rätt känsla för inredning.
Kram från erica

Norregård sa...

Hej!!
Hittade hit via Lantlif!! Jisses, vilken fin blogg och vilket vackert hem du har;o)

Hälsar Malin

Anneke sa...

such a beautiful and gorgeous vintage decorations.
i love them all and it is a joy to see your blog.
greetings from the netherlands

Lilla Blanka sa...

Hej goa Anna!

Åh vilka härliga bilder, ni har det så fantastiskt fint hemma, jag bara njuuuter!

Formex ja, tyvärr har jag inte möjlighet i år heller, snyft. Lycka till och ha det så jättekul!

Kram
Mia

Majas mammelucker sa...

Hej vännen!
Formex ..jaaa vad kul det ska bli att titta in och se vad ni har för nyheter om jag inte hinner se dem innan...Du har sååå fint sååå man bara baxnar av avund vännen..nu vill jag bara ha klart så ni kan komma och hälsa på mig så vi får pladdra och dricka lite vin och mysa eller....ska försöka komma in till butiken någon dag hoppas du är där då..kan slå en pling innan..
Sköt om dig vännen !!
Kramar Maria

Unknown sa...

Hej du goa lilla AnnaPanna,

Så fint du gjort det därhemma, som alltid!
Blir lika glad jag läser om dig och de dina i bloggen och på facebook.
Du jag håller med, det måste bara vara rena drömmen att ha ens största intresse som levebröd.
Kan nog inte bli bättre eller hur.

Så spännande och roligt att Du får så fint sällskap i er monter.
Detta året bara måste jag komma upp och besöka mässan.

Er nya serie låter spännande och så bara måste jag få krama dig det var ju bara sååååå lääääänge sen sist.

Låter som om allting e bra med dig och de dina vilket gläder mig mycket.

Önskar dig en fortsatt härlig sommar!
Hoppas att jag kan komma upp till mässan. Håll tummarna!

Kramisar Jeanette

Livsnjutaren sa...

Härlig boning du har,jag lägger mig som följare;)

rebecka. sa...

Å, jag blir ju alldeles salig när jag kommer in här! Shabby chic är det vackraste som finns. Jag klickade på första shabby-chic-blogg och tänkte fråga om DU vet ifall det finns något sätt att göra eget fattigmanssilver? Finns det någon färg, något sätt man kan förvandla grejer till fusk-fattigmanssilver-fint? Tänkte testa silverfärg blandat med skokräm.. Vad tror du? Någon annan idé?

Mvh Rebecka

Mia, New Room Interior sa...

Nydelige bilder!! Ha en fin sommerkveld! Kram

K A T A R I N A sa...

Hej Anna!

Tusen tack för Formex fredagen hos er, det var så kul att träffas.

Många kramar
Katarina

MariMiloCakeDesign sa...

Verkligen fantastisk och vacker. Bara att njuta!