tisdag 8 juni 2010

Stolt mamma!

Hejsan sötisar!

I går var jag en väldigt stolt mamma, ojoj, min äldsta son stod på scenen och sjöng duett ur "Camp Rock"!!! WOW gissa om vi var nervösa, jag var nog mer nervös än vad han var. Men han satte både sången och gitarren så bra så, och nu ska de uppträda på skolavslutning också! Det är så otroligt vad han har vuxit som människa sedan han bytte skola, nu skulle lärarna och rektor se honom! De skulle inte tro att det var samma barn, tänk vad uppmuntran och positivt tänkande kan ge! Även om han väldigt gärna velat stå på scenen hade han aldrig vågat på den gamla skolan, ALDRIG, och nu gled han upp där som han ägde världen!!! *Tårar rinner på min kind* Det här är så känsligt för mig...You goooooo Anton, låt ingen stoppa dig!!!

I helgen målade jag ju vår gamla dass lavoar som ni vet. Men jag gjorde annat också, jag gick igenom lite loppisgrejer. Jisses vad man samlar på sig! Men allt ska användas! Jag tog ut lite av sakerna på gräsmattan bara för att se vad jag hade för något. En del är från landet och väldigt mycket är loppissaker. Fast inte räcker det med det heller, nääää, funderar på att ta en tur till ett av mina favoritställen nu i helgen! Men det talar vi tyst om så inte mannen i huset hör, fniss!

Nu väntar ännu en dag i butiken, idag har vi massor att göra!
Hoppas vi ses där!

Kram Anna



Lite av alla saker jag hamstrat på




2 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Så klart att du är stolt!:) Roligt att det gick så bra! Jag är så blödig med barnens uppträdanden, blir tårögd bara jag ser dem....

Vad mycket fina saker du har! Du har öga för att hitta godbitarna!:)

Här har de stora barnen sussat första natten i lusthuset, det har de sett fram emot sedan vi började bygga det! Jag bakar och bakar, passar på att fylla frysen inför soliga dagar på stranden, då kan det vara gott att ha med i picknickkorgen!

Ha det underbart min vän! Kramar!

Unknown sa...

Hej söta lilla Anna,

Vilken kille!!!!!
Klart att mamma och pappa e stolta.

Det är inte klokt att det skall behövas ett byte av skola för att ett barn skall kunna växa.
Vilken tur att Ni upptäckte och gjorde detta val. Nu kommer han att bli en stjärna!!!!!!

Så mycket fint Du samlat på dig under årens lopp!!!!!
Visst önskade man sig ibland att man hade obegränsat med plats!

Som vanligt har du skapat och gjort något fint av det gamla.
Lavoaren blev bara såååå fin!

Roligt att Ni har fullt upp butiken.
Önskar att jag kunde flyga dit på ett besök bara så där......
Men men.... den som längtar.....

Hoppas verkligen att det blir ett besök senari i sommar.

Tänker på Dig!
Kramisar Jeanette