tisdag 8 juni 2010

BOKEN ÄR HÄR!

Nu är boken vi alla väntat på äntligen här! Anette Hjerpe och Katarina Nilssons lantliga bok "Lantlig Charm" är så underbar. Här får vi massor med ideér och tips om hur vi kan inreda våra hem och vi får även super fina recept! Välkommen in till oss för just ert eget exemplar, boken kostar 439kr.

Tänk vilka kvinnor det är som driver igenom sina drömmar, jag bara ryser när jag tänker på det! Jag tänker också på Ingela Broling och Petra Eriksson som även de är på gång med en bok (igen)! Grattis till er alla, och grattis till oss som får nöjet att få dela era framgångar och få njuta av allt vackert!

Kramis Anna

ALLA BILDER ÄR LÅNADE AV ANETTE











5 kommentarer:

Cc sa...

Fasiken, den måste kommit efter jag gått ham. KRam

Tessan sa...

Hej Anna! Håller med dig om att dessa tjejer är helt otroliga som vågar leva ut sin dröm. Längtar efter att få mitt eget förhandsbeställda exemplar av boken.

kram tessan

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !!
Åhhh, tack snälla, söta du !!
Jag mejlar dig..
Kraaam Anette

Ljusa Rum sa...

Tack för boktipset, den måste genast kollas upp. Vilken vacker blogg du har. Kram/Veronica

butiksinredning sa...

Hej.
Trevlig blog, jag tillbringade en stund och gillar din stil! Vill passa på att tipsa om butiksmässan.se. Jag har samlat ihop över 400 leverantörer av butiksinredning och bygger under sommaren upp en inspirationsbank kring butiksinredning.
//Imre