onsdag 6 april 2011

Bloggen börjar ta form

Hej sötisar!

Nu börjar bloggen ta form, men jag hinner knappt med det för jag fastnar i alla underbara bloggar. Men det får ta den tid det tar helt enkelt.

I dag fyller min söta mamma år så jag passar på att säga ett stort grattis till henne här! Grattis söta Mamma!
Hon har redan fått sin present dessa underbart söta kängor.  Jag passade på att köpa dem som en liten present till mig själv också. Jag kunde bara inte låta bli! Jag ska använda mina hela sommaren, så snyggt med en söt sommarklänning till.











Ha en underbar dag i dag! <3

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Hallo !!! Åhh så glad jag är att du har börjat blogga igen !!
Vilka fina kängor !!
Kraaam Anette

Lilla hjärtat sa...

Hej!
Jättefina kängor!!!
Ha det gott
Kram Anna-Karin

Anonym sa...

Jättefina kängor :)

Kram

Jessica sa...

Glömde skriva avsändare ;)

:)

Jessica
www.jessicamh.blogg.se

Levindas Värld sa...

De där skorna är ju verkligen hur gulliga som helst!