onsdag 2 december 2009

Julpyssel

Hej go vänner!

Inte blev det några bilder i söndags som utlovat, men de kommer nu istället.
Inte nog med att jag hade mina goa bloggvänner här på fredagen, söndagen blev lika mysig den. Då kom goaste Jessica med två döttrar till oss och julmyste med pyssel och glögg (alkoholfri denna gång)...hihi Hennes döttrar 9 och 14år är så himla fina, det är en fröjd att se den familjen tillsammans! På Jessicas blogg kan man läsa om deras husbygge och ta del av Jessicas underbara recept. Jag förundras över hennes familjekänsla, hon får allt med träningar, middagar och kvällsjobb att verka hur lätt som helst fast man vet vilket jobb det ligger bakom, en supermorsa/hustru helt enkelt.

I butiken är det fortfarande full rulle. Otroligt vad med varor det rullar in hela tiden, vi har fullt sjå med att få ut allt. Det roliga är att när vi äntligen fått ut allt kommer nästa lass med saker, det tar liksom aldrig stopp! Men som sagt så är det jätte roligt och tur är väl det!

Här kommer lite bilder, fortsättning av julpyssel bilder kommer närmre jul.

Ha det gott i stugorna!

Kram Anna





12 kommentarer:

hagagården sa...

Vilket fint pyssel du har gjort,tänkte visa lite pyssel i morgon.
kram o ha en go dag.
ninni

Théa & Linnéa sa...

Härligt ljust pyssel. Tänkte mig till stan imorgon och bestämma hur jag vill göra julkorten...
Bra med lite inspiration då.
Må så gott
/Karin

Cc sa...

Jo, jag håller med dig ang varorna, i morgon måste jag nog fota och lägga upp annars blir det inte klart innan jul ;) Kram

HAGENS VITA VARDAG sa...

Å så mycket fint du visar Anna!
Visst har vi en härlig och stämningsfull tid framför oss, så mysigt..
Besökte "er" för några veckor sedan och tänk att det alltid är fulla påsar när man går därifrån!=)Superduper mycket fint..
Ha de gott
Kram Anna

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhhh så fint pyssel...Och Madonnan va vacker..
Kraaam Linda

Jessica sa...

Hej vännen!
Åh vad rörd jag blir... tack..

Kram på dig!
/Jessica
(som inte kan se skillnaden på dina hundar *s*)

Kjeruben sa...

Så mykje flott du viser!
I herlig skjønne bilder!

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

halloo Anna!! Oj va fna pyssel du gjort måste också göra strutat..kram sussie

Thesèse sa...

Åh så fint du gjort.. Åh snart får jag se det live! Så ledsen över att det va min jobb helg så jag inte kunde va med.. älskar ju att pyssla!! Jag kommer att dööö innan 3an släpps på bio.. tusen tack för det sällskapet den kvällen o det sällskap jag snart får :). Hejja grabbarna!!!! Kram

Majas mammelucker sa...

Hej vännen!
och tack för senast..vad spännande vad kan det vara ..jag ser fram mot det efter jul..hade gott Kramar Maria

Solsjö - Under en vind sa...

Mysigt att pyssla tillsammans!

Jag har inte gjort ett endaste pyssel i år...ganska skönt faktiskt!

Ha det skönt i adventsmörkret!

Kram!

Vitaboet sa...

Hej hej. Läste i din blogg från förra året. Din adventsljusstake med siffror i vita hjärtkrukor, minns du vart du köpte siffrorna, letar och letar men hittar inte.

Krukorna var underbara, finns dom att köpa nu tro? Kramar Camilla