torsdag 7 april 2011

Fönster



Hej sötisar!

I mitt hem har vi infällda fönster överallt. Det ger det där lilla extra tycker jag, man får in ljuset på sommaren och man kan skapa mysstämning vid den mörka tiden. Men man måste ju inte fälla in fönstren utan man kan som många redan vet bara ställa fönster och dekorera med dem. Då är det lätt att flytta runt dem när man vill göra något nytt. Just nu i köket har jag ett litet fönster med en vit duk bakom, fönstret är så där perfekt slitet tycker jag.




I dag blåser det verkligen storm här, lite mysigt faktiskt (så länge man håller sig inomhus). Jag hoppas ni alla har det riktigt bra!




3 kommentarer:

Ting från Gammelgården sa...

Ja, visst är det sååå vackert med gamla fönster. Min man har gjort en vitrinskåpsdörr av ett av mina vackra fönster. Det blev också bra och en annan använder jag som fotoram. Ha det bäst!

Marie sa...

Hej Anna!

Visst är det vackert med gamla fönster. Skulle vilja ha massor av infällda fönster, men är glad för mitt enda i hallen. Klurar dock vidare på vart jag skulle kunna få in något mera, hihi.

Underbara bilder!

Ha en härlig helg!
Kram Marie

~~*Pennyshouse*~~ sa...

HEj på dej!

ååå ert hem är rena himmelriket.skulle kunna gå runt där i timmar eller rent av flytta in...hihihihi.

roligt att du börjat blogga igen.håller med dej.Det är lät att fasta i andras bloggar.Så är man inne på en & hittar en ny osv.

Kramizzz på dej <3
Nilla