fredag 23 oktober 2009

Vintage by fe

Hej alla kära läsare!

Jag vill börja detta inlägg med ett stort tack till er alla som läser denna blogg och till alla er som kikar in i butiken. Ni är bara så härliga!
Den sista tiden har varit stressig men ack så mysig. Att gå i butiken med alla nya varor och alla trevliga människor runt om kring oss. Det känns extra roligt att ni gillar alla nya kläder som kommit både från Danmark och Sverige! Kläderna från Melmelli verkar ni gilla allra mest, och vem kan motstå dessa underbara kläder? Just nu håller vi på att fota allt nytt både kläder och inredning och kommer inom kort att uppdatera webshopen!

Vill bara visa dessa underbar klockor från Vintage by fe, som säkerligen ingen missat. De finns nu i butiken.

Hoppas ni får en underbar helg, kanske vi ses i butiken!

Kram Anna

7 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Hej Anna
Önskar dig en trevlig helg med ,O)
kram Erika

Lilla Lycksta sa...

Hej Anna!
Vilka fina klockor du fått in i butiken. Varje dag i veckan har jag tänkt att jag måste titta in i din ljuvliga butik.Tyvärr har jag aldrig hunnit hem innan 18, denna vecka. Kanske att du jobbar i helgen? Ha en trevlig helg.
Kram Camilla

Anonym sa...

Dessa klockor är verkligen helt underbara. Jag fick Greta i födelsedagspresent

Stor kram till dig
Lena

Vita hjärtan sa...

Hej Anna!

Tack för din gulliga kommentar hos mig...blev såå glad och det ska bli så trevligt att träffas o se din mysiga butik! Hör av mig när det är dags, ska vänta in lite mer jul bara =)))

Kram Annemari

NeMa Design sa...

Åhh vilken mysig blogg du har! INSPIRERANDE! Hittade in här för första gången, men lovar att det inte blev sista. Det är inte så långt till Västerås från Örebro. Kanske får ta en sväng till din butik...

Ha en fortsatt skön söndag!
Krams Malin ♥♥♥

Solsjö - Under en vind sa...

Underbart med alla varor som du får frossa i! hade jag varit du hade förmodligen mycket fått följa med hem från butiken....

Tur att fb finns också så att vi har lite kontakt där också! Lättare att skriva en rad där än på bloggarna känns det som ibland...

Kram kram!

Är ju nyfiken på det där brevet förstås...:)

Anonym sa...

godmorgon Anna o tack för ännu en inspirationskick...vilken vacker ljusstake den vill man så gärna ha.hoppas ni har det bra i vårt ljuyliga höstväder o att du får en skön allhelgonahelg kram på dej anna mvh susanne änghagen kungsör