måndag 5 oktober 2009

Tjoho...nya voror...igen

Hej hopp!

I dag är jag så där super glad och pirrig. Vill bara till jobbet så fort som möjligt!!! I fredags fick vi nämligen de varor som jag längtat efter, det finns fler naturligtvis men detta är en av de jag längtat mest efter.
Och tjejerna som jobbade i helgen hade så mycket att göra att de ej fått upp dem. Och det betyder att det är jag som får öppna dem...hihi...jag är som ett litet barn på julafton!!! Det är inte så många artiklar i sig men varje sak är unik! Jag ska visa er i nästa inlägg vad det är för något!!!

I dag visar jag bilder från vårt hem, det har nämligen smygit sig in lite höstnyheter.

Ha det gott!

Kram Anna

12 kommentarer:

Tessan sa...

Hej Anna! Guud så spännande att få öppna paket och att vi snart ska få se vad det är för någonting. Förstår att det är något vackert när det är du som har varit framme.
Fina höstnyheter!

kram tessan

Indra sa...

Ohh, dom där "kupfaten" var ju otroligt vackra! :-D
Vad spännande det ska bli att se vad du har fått in i butiken. :-) Jag hade hoppats på att kunna åka in till dig igen i vinter på väg till Härnösand, men sambon ska opereras nu i oktober så det blir ingen vinterresa för oss i år. Men till våren däremot. :-)

Må så gott vännen och ha en fin dag!
Kram//Indra

Thesèse sa...

åh nu vill jag ju in o kika!!! I morgon skulle jag varit ledig men måste jobba. börjar 14 så jag ska försöka titta in innan. KRRAM

Vit Gladiolus sa...

Underbart fönster och vackra saker!!! ;=)

Kraaaaam

MiaMaria sa...

Hejsan!

Underbara bilder från dig...och jag kan tänka mig att det var himmelskt roligt att packa upp varorna...spännande....

HA en bra vecka!
MiaMaria

Hanna sa...

Ja, hon är inte klok! Jag reagerade mest på när hon pratade om hotellen i Sverige och att det inte finns så många hotell där de "kan" bo. Det handlar inte om att kunna bo eller inte, det handlar om vad de vill eller inte. och det kan de bara styra själva! Fina höstnyheter :) Ska bli spännande att se vad du skulle packa upp :) Kram Hanna

emilias gömmor... sa...

Oh så fint! Kommer du att få in mer romantiska kläder?

Kram Mimmi
emilias gömmor...

Hanna sa...

Ja, eller hur! Särskilt om man kan låna bebis :) hihi! Hoppas du har haft en bra dag! Kram

Majas mammelucker sa...

Hej Anna !
Vad spännande med nya varor ..
jag var in och köpte det lilla svarta plåtkortet du visar på sista bilden såååå ljuvligt..
Låter spännande det du har på gång klart vi tar oss en tur det var sååå länge sen vi sågs jag saknar dig med..Ha en fortsatt bra vecka så hörs vi vännen.
Kramar Maria.

Lilla Blanka sa...

Hej igen goa Anna!

Jag fick aldrig något mail ang. de där JDA formarna, kanske det är nåt krångel med mailen?

Kram
Mia

Ps snart ses vi - åh vad det skall bli kul!!!

Hantverk i villa 16 sa...

Hej
första gången jag är in på din blogg, men inte sista
om jag inte bodde så långt från dig skulle jag ha kommit till dig idag!
kram
vivianne

Unknown sa...

beautifull pictures and lovely style, really my taste.
sencere greetings from holland, myrna