onsdag 13 maj 2009

Inlägget försvann i dag sån tur att jag hade en kopia på det...så jag lägger in det här nedan. Återkommer senare i dag med ett nytt!

Hej godingar!


Tänk vad härligt det är att vakna med strålande humör och vara frisk! Ända sedan i söndags efter bloggträffen har jag legat totalt däckad, men nu är det annan fart i maskinen..hihi

Jag känner en glädje och en ny slags energi som sprider sig i kroppen på mig. Bort med allt negativt och blicka framåt!

Min gulliga arbetskamrat vill så gärna ha ett eget armband i vitt och svart. Nu bad hon MIG att sy ett, va...jag...sy...ehhhh
Men sagt och gjort, man kan väl iaf prova. Det är ju så många som sytt söta armband så varför kan inte jag! Nu vet ju jag att hon älskar madonnor så denna gång blev med ett madonna motiv. Hon blev jätte nöjd!!! Jag blev så glad och nu kom det ännu en beställning på ett. Så himla kul. Det är lite avkopplande att sätta sig och sy ett eller två armband, men sömnad i övrigt lämnar jag med varm hand över till någon annan...hihi


Massor med kramar Anna




Här är lösning med fästet. Verkade lätt att knyta med band och det var det!
23 kommentarer

1 kommentar:

Vita hjärtan sa...

Så himla gulligt det blev......! Du är verkligen duktig.

Kram Annemari