onsdag 1 april 2009

Bilder från vårt hem.

Hej mina goa vänner!

I butiken rullar allt på och det är så roligt att så många hittar till oss. Vi har haft fullt upp med att plocka upp nyheter och det är helt underbara saker.

Men här hemma river vi upp allt vi kan. Jisses kan det aldrig ta slut någon gång...fniss! Just nu ska alla skåp rensas, tvättstugan målas och badrummet ska också få en dust med färg. Det roliga är allt man samlar på sig, varför sparar man på allt? Vi har saker som legat i flera år och som aldrig kommer användas igen...men nu ska allt bort. Tänk vad skönt att få bort allt skräp och få lite lugn i själen, för det är just det man får tycker jag.
Här nedan följer lite bilder som jag ändå lyckats tagit i röran.

Ha det gott!

Kram Anna


Den vackra madonnan är precis inkommen till butiken och finns att köpa här.

Lilla godingen Armani solar sig

Mitt i röran måste två fönster fällas in...fniss...

...och målas förståss

Denna underbart stora kudde finns också att köpa här


24 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Ohhh jisses vad fint du har det..och infällda fönster, det har jag tjatat att jag vill ha nu i flera månader..mellan vrumet och matsalen..måste nog börja igen..
Himmel vad fint du har det, som en dröm..
Kraam Anette

Tina sa...

Hej Vännen...åh vad ni fixar och donar...det blir SÅ fint!!!
Tänk vad tiden går....vi behöver nog höras och planera lite va...det är ju april nu. :-) Hör av dig när du har tid. Kramis Tina

Solsjö - Under en vind sa...

Många fina bilder mitt i allt kaos! Det är tur att bilderna inte alltid visar allt runtomkring...här brukar jag putta skräpet åt sidan då bilderna tas....:)
Hoppas att allt är bra! Här har det varit underbar sol idag, 15 gr varmt i skuggan! Har plockat ute lite möbler och suttit med näsan mot solen ett tag!
Ha det gott, kram!

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket härliga bilder. Kul att få fixa lite.

Kramar Ullis

Thesèse sa...

Hej!
vad mkt fint du visar... en av krukorna har jag oxå, hittade den på blomsterlandet. Idag var jag till sala idag igen o köpte den där sängen vi såg. Kunde verkligen inte släppa den!! Så nu står det en del renovering av den på schemat. Ska hämta den på söndag. Bilder finns hos mig... Kramar Tess

Vit som snö sa...

Så otroligt fint du har det! Vilken tur att jag halkade in här!
Fönstren var helt underbara.
Jag skulle nog inte måla sängen...trots att jag målar allt vitt. Hellre bädda med massa vita vackra lakan o kuddar.
Kram Cilla

Evas Paradis sa...

Hej Anna
Vilka underbara fönster ... ska bli kul att se hur det blir när det är klart ;-)
Fina saker du visar ...
Kram Eva

Gammelbålsta sa...

Vad vackert ni har det hemma hos er. Idag ska jag sätta upp det fina dokumentet med ram som jag köpte i er webshop. Jag har varit i butiken en gång och jag kommer tillbaka snart. Ha en bra dag mvh Aydan

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Men åhh vilka underbara bilder...
Jag är också såå sugen på att göra en vägg och fälla in ett fönster, sååå fint... Och din vavva är så vacker, saknar min sååå de värker..
Kramar Linda

Viveka i Bläckhornet sa...

Infällda fönster...mmm så vackert. Har tyvärr ingen plats själv för det.

Kram Viveka

Sussi sa...

Ohooo...WOW!! Så fint du har det. Så fina fönster du hittat att fälla in i väggen. SBYGGT!

Liten Bod sa...

Så fina bilder, trots stöket! Jag försöker också rensa hemma, det är verkligen skönt att få bort saker. Tyvärr blir jag aldrig riktigt klar :) Gullig Armani var i solen! Kram, Tina

Kjeruben sa...

Nyyydelige bilder!!!
Likte veldig godt det siste! Så sjarmerande!
:o)

annashusidingtuna sa...

Ni bor verkligen fint!
Att man ska samla på sig så mycket saker hela tiden??Men det är verkligen skönt att rensa då och då.
Kram Anna

Tessie sa...

Oj vilka fantastiska bilder... Du har det verkligen fint!

Imponerande att ni hinner med så mycket.

Kram Torparfrun

Annas skattkammare sa...

Underbara bilder!!
Kram /Anna

Lilla Blanka sa...

Hej Anna!

Åh vilkalder..underbara..jag njuter och fnissar när du skriver det där om att samla på sig och att rensa ut. Jag är också det läget nu..rensar som en galning..och köper samidigt lite nytt (gammalt).

Infällda fönster, ja det är ju såå mysigt. Jag är så glad för våra, och längtar till vi kn sätta in resten när vi gör i ordning köket.

Stor kram goa vän!!!
Mia

Lilla Blanka sa...

...nämen vissa ord klipps bort...?? Min dator har fått fnatt..

Vilka fina bilder...skulle det ju stå (och det stod det också..innan det klipptes bort)

Inspiration i vitt sa...

Hej vännen, hur i all fridens namn hinner du med allt, tar aldrig din energi slut hihi. Allt du gör blir i alla fall hur snyggt som helst och du har så många kreativa ide'er, härligt. Så fina bilder från ditt hem, syns inte på bilderna att du har det rörigt.
Kramar till dig/Ingela.
Ps. fick du mailet om ändrad tid för utgivningen.

Vita små hjärtan sa...

Oj så himla mycke fint jag hittade här då....verkligen.. Ha de gott!

Lisa Marklund sa...

Härligt närman äntligen tar tag i saker, och så vackert ni har det hemma :-)
Kram Lisa

Prinsesse Elin sa...

Jeg vil få ønske deg en helt fantastisk lørdag.
Varme vår klemmer fra Elin:O)

madeleine sa...

Hej!
Var förbi butiken i helgen o hittade ett charmigt hopprep som ja inte köpte och som jag nu ångrar att jag inte gjorde. Tittade i webshopen men hittade inte de där. Skulle man kunna köpa de av dig ändå!? Mejla mig gärna på jordgubbe5@hotmail.com./
Mvh Madeleine

HVITE ENGLER sa...

hei. så fint dere har det. jeg bor i norge, kr.sand. elsker interiør.
har fått sansen for å pusse opp gamle møbler og gi det et nytt utseende.
ser at dere har chihuahua ? det har vi også. to tiker. candy og nellie. mvh hege