tisdag 11 mars 2008

Ljuvlig madonna

Hej alla vänner!

Tack för alla snälla kommentarer ni lämnar, det betyder så mycket!

I går fick vi en leverans från Danmark, bla så kom en madonna. Den är ganska stor och är i lera. Den är verkligen jätte vacker som den är men jag har länge velat haft en madonna i vitt eller grått. Jag väntar in madonnor som är vita men jag vill inte vänta längre så vad gör man då?
Jo just det fram med färg och pensel, jag var väldigt sparsam med färgen och duttade försiktigt. Jag blev riktigt nöjd med resultatet. Just nu får denna dam stå under trappan i väntan på mitt skåp som ska hem nästa vecka. 

I kväll ska jag ut i vår bloggvärld och gotta mig i era vackra sidor.

Kram Anna

Super vacker madonna.


Samma madonna i ny skrud

14 kommentarer:

Lia sa...

Hej Vännen. Va fin madonnan var. På fredag åker vi till Stockholm hela helgen, då blir det mycket inredningsaffärer..:) Hoppas du och jag kan åka dit någon gång . Kram Helén
ps jag är också kär i Sussie Tappers låt..:)

Vitt Hemma sa...

Men du, va fin den blev!!! Snyggt när du snålade på färgen!
Skönt å höra att jag inte är ensam om att vara ivrig och inte kan vänta... :)

Kram Sofi

Bonnie´s vita rum sa...

Jätte fin!
Blev ju toppen med lite vit färg!
Kram Bonnie

Stämningsfullt sa...

Hej!
åh så¨fin den blev! Yur att du vågade måla den :)
Ha en bra dag!
Kram.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Så snygg hon blev i sin nya skrud!
du är så duktig!

kram Pernilla

Ninis74 sa...

Vad trevligt att du tog dig tid att kika in hos mig...
Längtar efter att er webbutik kommer igång, har du nån aning om hur länge man behöver piiiiinas ?
*hii*
Ni har ju för ljuvliga saker.
KRamizzz

Ninis74 sa...

Glömde berömma din vackra madonna... den är verkligen fin, snyggt jobbat tjejen.

Unknown sa...

Men oooh, va fin den blev!! Fick oxå en lev likadana madonnor från Dk i går, blir oxå sugen att måla dem =) Tack för tipset...köpte underbara hyllor, plåtskyltar, glasklockor och kedjor med!!! Ha det så gott! kramisar Malin

Lönnergårds Anna sa...

Hej!

Va fiffig du är och vad lite vitt kan göra ;-).

Härmade dej med den söta fönster skärmen med hjärtehålet, hoppas att det inte gjorde nåt. Fick en sån inspirations kick.
Jag har inte kommit så långt så jag har fått in madonnor ännu. Tycker dom är jättefina hos andra men får inte till det hemma hos mej. Men det kanske kommer
snart ;-)

Ha det så gott!

Kramar Anna

♥ Pia... sa...

Hej så käckt...att du fick till det så att det inte ..som det blir för mej..ser så där halvfärdigt ut:)Verkligen snyggt!!...PIA

lottens vita och gröna sa...

oh vilken fin, är det den från tredkompaniet, den väntar jag på från en nätbutik, jag tor den är 42 cm, härligt att du målat, den blev superdupermadonnan! kram lotten

Solsjö - Under en vind sa...

Hej vännen!!!

Hoppas att du haft en bra dag!!!
Madonnan blev verkligen bättre i vitt!!!
Jag har mailat dig på din hemmail, hoppas att det har nått dig!!! Hör av dig annars om det inte nådde dig....

Ikväll ska jag måla ett nytt projekt....får se om det går vägen....

Stor kram till dig!

ängeln i vitt sa...

Den kvinnan är ju mycket vackrare med vit färg.

Ha det gott
Kram Carina

Anonym sa...

Hej Vännen.Madonnan blir jätte fin jag målade den vit också.
Beställningen är på gång gumman.Så jag hör av mig så fort som möjligt.
Kram Catarina

Anna det var tur att du sa att jag skulle gör en blogg det är jätte roligt att dela med sig sina hobbys inte för att jag inte har så mycket med heminredning som du har.
Tack så hemskt mycket massor med KRAMAR Catarina