lördag 12 januari 2008

I dag har jag tagit lite bilder från butiken.

Min man Adam och barnen har plockat ner julen så nu slipper jag det i år...skönt. Tänk att det är så roligt att plocka fram och så tråkigt att plocka bort!
Själv har jag jobbat och passat på att ta några kort i några delar av butiken, så nu ska jag visa er lite...

Här är i från det "blå rummet" det syns inte här men det är ljusblå väggar på de väggar som inte har panel.

Vacker lampa med vacker skärm i det "grå rummet"
Hjärtan finns det gott om i butiken, den här bilden är från hallen.
Här är det gula rummet. Ser ni dassdörren, visst är den fin? 
Dassdörren fick jag med när jag ropade in ett glasfat på en auktion...
eller rättare sagt så bad jag utroparen om att få den med på köpet och han gick med på det.

Återkommer strax med mer... måste bara torka av golvet som skall målas först...

Kram Anna

2 kommentarer:

Frida sa...

Vilken fin sida och butik du har! Man blir väldigt inspirerad.
Kram Frida

tinginneoute sa...

Hej
Kul att få kika in här. Så mycket inspiration. önskar att jag också fick ha en liten butik. Vem vet. Någon gång kanske det händer. Tack för titten. Lägger in dig bland mina favoriter om det är ok.
/tinginneoute