måndag 13 juni 2011

Skolavslutning och fylld butik

Hej sötisar!

I Torsdags hade mina barn skolavslutning, de går vanlig dag på dagen och går till kyrkan på kvällen. Där tackas alla 9or av och de får sina betyg. Det är verkligen en jättemysig tradition och jag fällde några tårar förstås, vet inte hur det kommer gå när det är dax för mina pojkar att gå ut 9an ;) Då sitter man väl där och storbölar hihi 
Det är svårt att förklara trycket det är i Västerås domkyrka denna kväll, alla familjer som samlas till barnen från 1an upp till 9an. Kyrkan är riktigt stor och är totalt proppfull och när barnen uppträder och får sina stipendier jublas det i kyrkan så taket lyfter. När 9an ska få sina betyg får de gå fram en och en för att hämta dem och deras familjer hejar på med applåder och glädjetjut, så häftigt!

Kyrkan är otroligt vacker så jag fotade lite där inne som ni ser.











I dag har vi fyllt på butiken med produkter från lagret, så nu är ni välkomna in för att fynda igen. I morgon ska jag fota några av min personliga favoriter för att verkligen visa vilka otroliga fynd ni kan göra hos oss nu när vi har flyttrea.


I morgon blir det en tidig dag i butiken då jag ska packa upp massor av varor.

16 kommentarer:

Tina sa...

Så vackra bilder från kyrkan och så mysig tradition!
Vi får se hur det går för mig nu på torsdag när stora J går ut
9:an....sitter nästan redan med gråten i halsen! :) Kramis

Gabriella sa...

fina bilder från kyrkan, faschinerande att dom kunde göra så fint förr úan alla moderna verktyg vi har idag..Kram

Hammarsbacken sa...

Underbara bilder från kyrkan. Tänk vilket arbete de lagt ner. Vackert!
Vore kul att kika in i din butik någon gång. Var ligger den?
Kram Sonja.

Jennifer sa...

Hej, skulle vilja köpa en grå tunika jag såg här nedan, va kostar dem och vart hittar jag en ? Underbart vackra och väldigt fin blogg, mvh Jennifer

n_enne@hotmail.com

0762188636

Marlene ♥ sa...

Med bebis i magen och ett nytt badrum finns det så mycket jag vill köpa. Längtar så att jag spricker tills min favoritbutik öppnar på erikslund!! Trodde det var nu på måndag men syster och sambo påminnde mig om att det var på en torsdag om en månad. Så 4 veckor till då=( Hoppas det går bra med att bygga upp den nya butiken. Lycka till nu Anna!! Kramar Marlene

JACQUELINE sa...

Your Blog its AMAZING, thank you for the beautiful photos!

Greatings from switzerland
Jacqueline ♡

http://jacquelineswhitehome.blogspot.com/

Angela sa...

Hej, blev jätte intresserad av ditt klädmärket, såg bilderna på den supersnygga tunikan. Undrar hur man kan få tag på den och se fler plagg och vad de kostar? Många frågor, jag vet. Jag finns på angel1.myshowroom.se eller angela_akeson@yahoo.se

FotoJohansson sa...

Tänkte bara säga att din butik är underbar! Blir till att hälsa på imorgon! :)

vintage-rose Cottage sa...

hey,,oh was für ein wunderschöner Post mit diesen tollen Fotos,,ganz liebe Grüsse bELINDA

Anonym sa...

HEJ! JAG VILL TIPSA OM VART JAG FYNDAR MÄRKESVAROR SUPERBILLIGT! !!!!!!!!
T.EX. ODD MOLLY, SKOR, SMYCKEN, BARN, INREDNING .....M.M
http://campadre.se/tipsa/7817.
Här har jag oxå gjort massa fynd:
https://www.enirodeals.se/RID00044804/

Katrina - Dot Dot Dash sa...

gorgeous images!

Sasha sa...

Hvilke kirke er I i? Det er nogle rigtig fine billeder:)

Under en vind sa...

Önskar dig & de dina en riktigt god fortsättning på det nya året! Kramar!

StickerPress sa...

Hello,

Blog seems to be very interesting. Thanks For sharing such a nice blog. It’s great pleasure to get the chance to comment on such an informative blog.

Norway based Stickers Press Company offering Stickers til din begivenhet.We are one of most leading company in Norway proives services like Vannflasker med egen etikett, Ulike Vinetiketter, Funny Vinetiketter,Julen Vinetiketter, Classic Vinetiketter, Baby og Barnedåp.

StickerPress Offers full services on Bursdag Vinetiketter, Mor og farsdag Vinetiketter, Astro Vinetiketter, brus etikett, Chocolate Vesker etc.


StickerPress
http://www.stickerspress.com

Phone: +47 7391 2420
E-mail: post@stickerspress.no

Konfektposer med din egen etikett, Stickers til din begivenhet, Design din egen vinetikett, Design din egen vannflaske, Design din egen stickers

Marie sa...

Underbara bilder!!

autotallin rakennus sa...

I agree that this church is really look beautiful and hope to see it someday.